فولادیار چهارمین بار تعاونی برتر شد

فولادیار چهارمین بار تعاونی برتر شد

     شرکت تعاونی فولادیار در سه دوره، در سالهای 86، 91، و 92 عنوان تعاونی برتر استانی را کسب نموده بود و برای نخستین بار ضمن کسب مجدد عنوان تعاونی برتر استانی، موفق به کسب عنوان تعاونی برتر ملی در سال 1394 شد.
آقای قاسم حداد مدیرعامل شرکت تعاونی فولادیار ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت تعاونی فولادیار امسال در بین 12 تعاونی برتر استان و نیز در بین 30 تعاونی برتر ملی قرار گرفت. در سال جاری از بین 540 تعاونی شرکت کننده در این جشنواره در استان خراسان رضوی 12 تعاونی بعنوان تعاونی برتر استانی انتخاب شدند که مدارک تعاونی های برتر استانی به همراه تعاونی های برتر سایر استانها برا ی بخش داوری ملی به کمیته های تخصصی داوری ارسال می گردد که از بین آنها 30 تعاونی بعنوان تعاونی های برتر ملی انتخاب گردیدند.
آقای حداد از جانب خود و هیات مدیره گروه شرکتهای تعاونی فولادیار و همچنین به نمایندگی از اعضاء این تعاونی، از حمایتهای همه جانبه جناب آقای مهندس احمدی مدیرعامل محترم مجتمع فولادخراسان، قائم مقام جناب آقای افخمی و معاونین ایشان و همچنین از حضور ایشان در هر دو جشنواره استانی و ملی که علیرغم مشغله های کاری و تنها به جهت پشتیبانی از بخش تعاون صورت گرفت، تشکر و قدردانی نمودند.
به گزارش طنین جشنواره تعاونی های برتر با هدف شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاون و به منظور فراهم نمودن زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پرروی در بخشهای مختلف اقتصادی در کل کشور، در شهریور ماه هر سال و برای معرفی تعاونی های برتر ملی برگزار می گردد.
این جشنواره در 16 شهریور ماه در سالن تلاش صدا و سیما و با حضور جناب آقای دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مقامات کشوری برگزار گردید.
در دهمین جشنواره تعاونی های برتر، تعاونی ها در 5 محور اقتصادی و مالی، کارآفرینی و اشتغال، صادرات و ارز آوری، توسعه منطقه ای و توانمند سازی و رفاه اجتماعی ممیزی گردیدند که شرکت تعاونی فولادیار در حوزه اقتصادی و مالی عنوان تعاونی برتر ملی را در سال 1394 کسب نمود.

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است