بازدید دکتر حجت اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایانه مرزی باجگیران

بازدید دکتر حجت اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام از پایانه مرزی باجگیران

سعید اسعدی سرپرست پایانه مرزی باجگیران خبرداد : دکتر حجت اله هاشم بیگی دبیر کمیسیون اقتصادی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام به اتفاق هیات همراه در پایانه مرزی باجگیران حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای خراسان رضوی ، اسعدی افزود: این بازدید به اتفاق علی آذری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی ، ولیدخت دادستان شهرستان قوچان و تعدادی از مسئولین شهر قوچان و مسئولین شهر و بخش باجگیران انجام گردید و در این راستا جلسه ای پیرامون منطقه ویژه اقتصادی قوچان در سالن جلسات پایانه مرزی باجگیران برگزار شد.

در ادامه جلسه دکتر هاشم بیگی در مورد منطقه ویژه اقتصادی قوچان و توسعه شهرکهای صنعتی در شهرستان ، حمایت و جذب سرمایه گذار و... مطالبی را مطرح کرد. همچنین در مورد ارزیابی اقتصادی شهرستان قوچان و مشکلات و تعطیلی مرز باجگیران بعد از شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته اظهاراتی را بیان کرد.

در ادامه این جلسه نیز آقای آذری نماینده محترم مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در مورد توسعه وضعیت اقتصادی و ظرفیتهای موجود در شهرستان قوچان و شهر باجگیران بازارچه مرزی و با عنایت به اینکه مرز باجگیران دروازه طلایی کالا به بازارهای کشورهای آسیای میانه از طریق کشور ترکمنستان و دستیابی به این بازارها می باشد ، مواردی را مطرح کرد.

اسعدی افزود : در ادامه این جلسه مسئولین حاضر نسبت به ارائه گزارشات مربوطه و نقطه نظرات و پیشنهادات خود در مورد توسعه اقتصادی منطقه باجگیران بحث و تبادل نظر کردند.

تعداد نظرات (0)


پیام بگذارید

کلیه حقوق کپی رایت © 2024 برای ثبت گشرکت های تعاونی فولادیار محفوظ است